با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران

آ

  • آقاخانی، علی تبدیل منابع دیپلماسی به نتایج دیپلماسی فوتبال با تاکید بر نقش میانجی گری پوشش رسانه ای [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 72-81]

ا

  • احمدی، سیروس تبدیل منابع دیپلماسی به نتایج دیپلماسی فوتبال با تاکید بر نقش میانجی گری پوشش رسانه ای [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 72-81]

  • ادبی فیروزجاه، جواد شناسایی مولفه‌های روابط عمومی مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌های آزاد اسلامی بر اساس روش دلفی فازی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 98-114]

  • اسماعیلی، نرگس اولویت‌بندی شاخص‌ها و ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی در صنعت پوشاک و تجهیزات ورزشی ایران بر اساس مدل سلسله مراتب اثر [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 82-95]

  • افروزه، محمدصادق تحلیل گفتمان ورزش زنان در ایران [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 19-1]

  • اکبرنژاد دهمیانی، سحر ارائه مدل نقش رسانه‌های اجتماعی بر ورود بانوان تماشاگر به استادیوم‌های فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 57-71]

ب

  • بحرینی، مرجان مدلسازی نقش صحه گذاری در وفاداری به برند ورزشکاران تیراندازی با میانجی گری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی (مورد مطالعه اسلحه والتر) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 58-69]

  • بهرامی، شهاب تدوین الگوی پارادایمی نقش تبلیغات بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی (با تأکید بر رسانه‌های اجتماعی) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 30-44]

پ

  • پاشایی، سجاد نقش واسطه‌ای قدردانی مشتریان ورزشی در تأثیر مولفه‌های بازاریابی ارتباطی در ورزش بر وفاداری [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 103-115]

  • پشوتنی زاده، هومن بررسی رابطه وابستگی مشتری با نوآوری رسانه ورزشی: نقش تعدیل‌کننده فرهنگ‌سازمانی (رسانه‌های ورزشی در شهر تهران) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 15-29]

ج

  • جافری، پریسا تحلیل محتوا و روند مقالات چاپ شده حوزه رسانه در ورزش در نشریات علمی پژوهشی داخلی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 96-108]

  • جاوید، مجید تحلیل گفتمان سواد رسانه‌ای مربیان و بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران در دوران پاندمی کرونا براساس مدل ای سی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 48-63]

  • جلالی، مهدی ارزیابی محتوای برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای مرکز خوزستان [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 15-27]

  • جوانی، وجیهه مطالعه بازاریابی برندهای خدماتی ورزشی در اینستاگرام: مورد مطالعه مجموعه ورزشی انقلاب [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 28-40]

ح

  • حیدری، محمد تحلیل گفتمان سواد رسانه‌ای مربیان و بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران در دوران پاندمی کرونا براساس مدل ای سی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 48-63]

  • حیدری، نجمه توسعة اقتصادی صنعت ورزش با کاربرد شبکه‌های اجتماعی با رویکرد طرح‌های ترکیبی و مدل سازی ISM (مدل‌سازی ساختاری تفسیری ) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 71-86]

  • حیدریان، الهه ارائه مدل روابط علی بین میزان فعالیت‌های بدنی، میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویر‌بدنی خود با رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 41-56]

  • حق پرست کنارسری، نرجس رابطه بین سبک دلبستگی روزنامه نگاران و خبرنگاران نشریات ورزشی با اشتیاق شغلی و حضور غیرمولّد: نقش تعدیلگری سرمایه اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 13-29]

  • حکاک زاده، مینا توسعة اقتصادی صنعت ورزش با کاربرد شبکه‌های اجتماعی با رویکرد طرح‌های ترکیبی و مدل سازی ISM (مدل‌سازی ساختاری تفسیری ) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 71-86]

خ

د

  • دلشب، وحید استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام به‌عنوان ابزار مدیریت برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 64-81]

  • دوستی، مرتضی برآورد ارزش اقتصادی آگهی های تبلیغاتی برنامه نود برای صدا و سیما [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 47-57]

ر

  • راجی، امین اعتباریابی ابزار شاخص‌های اخلاق رسانه-ای در برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 30-20]

  • راسخ، نازنین تدوین الگوی پارادایمی نقش تبلیغات بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی (با تأکید بر رسانه‌های اجتماعی) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 30-44]

  • رضایی، علیرضا تبدیل منابع دیپلماسی به نتایج دیپلماسی فوتبال با تاکید بر نقش میانجی گری پوشش رسانه ای [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 72-81]

  • رمضانی نژاد، رحیم تحلیل محتوا و روند مقالات چاپ شده حوزه رسانه در ورزش در نشریات علمی پژوهشی داخلی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 96-108]

  • رمضانی نژاد، رحیم تحلیل محتوای مقالات مرتبط با سیاست و ورزش ازسال های 1388 تا 1398 [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 45-57]

  • روزفراخ، عبدالله نقش عوامل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر تصویر و آگاهی برند با میانجی‌گری درگیری کاربران صفحات اجتماعی برند ورزشی (موردمطالعه: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 1-14]

  • روشن، سید علیقلی بررسی رابطه وابستگی مشتری با نوآوری رسانه ورزشی: نقش تعدیل‌کننده فرهنگ‌سازمانی (رسانه‌های ورزشی در شهر تهران) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 15-29]

  • رئیسی شهرویی، حفصه بررسی رابطه وابستگی مشتری با نوآوری رسانه ورزشی: نقش تعدیل‌کننده فرهنگ‌سازمانی (رسانه‌های ورزشی در شهر تهران) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 15-29]

ز

  • زارعی، فرشته تأثیر یادگیری سازمانی بر توانمند سازی کارکنان با نقش میانجی فناوری اطلاعات و ارتباطات در هیئت‌های اسکیت کشور [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 82-92]

  • زیتونلی، عبدالحمید عوامل موثر بر دلبستگی مکانی گردشگران و تبلیغات شفاهی مقصد در بازدید از رویداد ورزشی (مطالعه موردی: رویداد سوارکاری شهر گنبدکاووس) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 87-102]

  • زرگرزاده اصفهانی، محمد ارائه مدل روابط علی بین میزان فعالیت‌های بدنی، میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویر‌بدنی خود با رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 41-56]

  • زمانی، شاهو ارائه مدل روابط علی بین میزان فعالیت‌های بدنی، میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویر‌بدنی خود با رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 41-56]

  • زینتی، بهروز تأثیر مسئولیت اجتماعی بر رفتار تماشاگران لیگ برتر فوتبال با میانجی‌گری هویت فردی از طریق نقش رسانه‌های جمعی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 70-83]

س

  • سپاسی، حسین طراحی مدل علی روابط سبک‌های رهبری و مدیریت دانش کارکنان با نقش میانجی پذیرش فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 109-121]

  • سلطانی، هادی مقایسه پوشش رسا نه ای ورزشی زنان و مردان درپایگاه‌های خبری مجازی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 59-69]

  • سلطان حسینی، محمد تاثیر اخبار نامطلوب در منفوریت برند محصولات ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 47-31]

  • سلیمانی، مجید تأثیر مسئولیت اجتماعی بر رفتار تماشاگران لیگ برتر فوتبال با میانجی‌گری هویت فردی از طریق نقش رسانه‌های جمعی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 70-83]

  • سیوان نوری، محمد امکان سنجی فرصت‌های سرمایه‌گذاری موجود با محوریت توسعه ارتباطات، علایق ویژه و تنوع بخشی به خدمات گردشگری زمستانی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 93-101]

ش

  • شریفیان، اسماعیل ارائه مدل توانمندسازی منابع انسانی بر مبنای فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادارات کل ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 84-97]

ص

  • صابری، علی تحلیل گفتمان سواد رسانه‌ای مربیان و بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران در دوران پاندمی کرونا براساس مدل ای سی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 48-63]

  • صابونچی، رضا شناسایی مولفه‌های روابط عمومی مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌های آزاد اسلامی بر اساس روش دلفی فازی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 98-114]

  • صادقی، میثم نقش عوامل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر تصویر و آگاهی برند با میانجی‌گری درگیری کاربران صفحات اجتماعی برند ورزشی (موردمطالعه: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 1-14]

  • صادقی بروجردی، سعید استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام به‌عنوان ابزار مدیریت برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 64-81]

  • صادقی بروجردی، سعید تحلیل پاسخ طرفداران به خود_ابرازی ورزشکاران حرفه‌ای زن در شبکه اجتماعی اینستاگرام (مطالعه موردی: ماریا شاراپووا و سرنا ویلیامز) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]

ع

  • عاشقی، بهنام تحلیل محتوای مقالات مرتبط با سیاست و ورزش ازسال های 1388 تا 1398 [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 45-57]

  • عباسیان، امیررضا تحلیل پاسخ طرفداران به خود_ابرازی ورزشکاران حرفه‌ای زن در شبکه اجتماعی اینستاگرام (مطالعه موردی: ماریا شاراپووا و سرنا ویلیامز) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]

  • عبدی، سعید تحلیل محتوای مقالات مرتبط با سیاست و ورزش ازسال های 1388 تا 1398 [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 45-57]

  • عبدالملکی، حسین مدلسازی نقش صحه گذاری در وفاداری به برند ورزشکاران تیراندازی با میانجی گری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی (مورد مطالعه اسلحه والتر) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 58-69]

  • عبدوی، فاطمه نقش واسطه‌ای قدردانی مشتریان ورزشی در تأثیر مولفه‌های بازاریابی ارتباطی در ورزش بر وفاداری [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 103-115]

  • علم، شهرام ارزیابی محتوای برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای مرکز خوزستان [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 15-27]

  • علی محمدی، حسین شناسایی مولفه‌های روابط عمومی مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌های آزاد اسلامی بر اساس روش دلفی فازی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 98-114]

غ

  • غفاری، میترا نقش واسطه‌ای قدردانی مشتریان ورزشی در تأثیر مولفه‌های بازاریابی ارتباطی در ورزش بر وفاداری [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 103-115]

ف

  • فتحی، فرهاد امکان سنجی فرصت‌های سرمایه‌گذاری موجود با محوریت توسعه ارتباطات، علایق ویژه و تنوع بخشی به خدمات گردشگری زمستانی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 93-101]

  • فروتن، فرناز ارائه مدل توانمندسازی منابع انسانی بر مبنای فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادارات کل ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 84-97]

  • فروغی پور، حمید تأثیر مسئولیت اجتماعی بر رفتار تماشاگران لیگ برتر فوتبال با میانجی‌گری هویت فردی از طریق نقش رسانه‌های جمعی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 70-83]

ق

  • قاسمی، حمید تدوین الگوی پارادایمی نقش تبلیغات بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی (با تأکید بر رسانه‌های اجتماعی) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 30-44]

  • قاسمی سیانی، مجتبی تاثیر اخبار نامطلوب در منفوریت برند محصولات ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 47-31]

  • قهرمان تبریزی، کوروش ارائه مدل توانمندسازی منابع انسانی بر مبنای فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادارات کل ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 84-97]

ک

  • کاتبی جهرمی، فاطمه ارائه مدل نقش رسانه‌های اجتماعی بر ورود بانوان تماشاگر به استادیوم‌های فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 57-71]

  • کریمی، علی تدوین الگوی پارادایمی نقش تبلیغات بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی (با تأکید بر رسانه‌های اجتماعی) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 30-44]

  • کلاته سیفری، معصومه اثر برنامه نود برآمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 31-46]

  • کلاته سیفری، معصومه ارائه مدل نقش رسانه‌های اجتماعی بر ورود بانوان تماشاگر به استادیوم‌های فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 57-71]

  • کهندل، مهدی تأثیر یادگیری سازمانی بر توانمند سازی کارکنان با نقش میانجی فناوری اطلاعات و ارتباطات در هیئت‌های اسکیت کشور [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 82-92]

گ

  • گنجی، فرید تحلیل پاسخ طرفداران به خود_ابرازی ورزشکاران حرفه‌ای زن در شبکه اجتماعی اینستاگرام (مطالعه موردی: ماریا شاراپووا و سرنا ویلیامز) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]

م

  • ماجدی، نیما مقایسه پوشش رسا نه ای ورزشی زنان و مردان درپایگاه‌های خبری مجازی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 59-69]

  • محرم زاده، مهرداد امکان سنجی فرصت‌های سرمایه‌گذاری موجود با محوریت توسعه ارتباطات، علایق ویژه و تنوع بخشی به خدمات گردشگری زمستانی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 93-101]

  • محسنی فر، علی برآورد ارزش اقتصادی آگهی های تبلیغاتی برنامه نود برای صدا و سیما [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 47-57]

  • محمدی، مرتضی نقش عوامل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر تصویر و آگاهی برند با میانجی‌گری درگیری کاربران صفحات اجتماعی برند ورزشی (موردمطالعه: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 1-14]

  • محمدی، معصومه اثر برنامه نود برآمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 31-46]

  • محمودیان، عابد استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام به‌عنوان ابزار مدیریت برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 64-81]

  • محمودیان، عابد تحلیل پاسخ طرفداران به خود_ابرازی ورزشکاران حرفه‌ای زن در شبکه اجتماعی اینستاگرام (مطالعه موردی: ماریا شاراپووا و سرنا ویلیامز) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]

  • میرصفیان، حمیدرضا ارائه مدل نقش رسانه‌های اجتماعی بر ورود بانوان تماشاگر به استادیوم‌های فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 57-71]

  • میرکی، محمود اولویت‌بندی شاخص‌ها و ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی در صنعت پوشاک و تجهیزات ورزشی ایران بر اساس مدل سلسله مراتب اثر [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 82-95]

  • منصوری، حسین نقش عوامل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر تصویر و آگاهی برند با میانجی‌گری درگیری کاربران صفحات اجتماعی برند ورزشی (موردمطالعه: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 1-14]

  • منوچهری نژاد، محسن توسعة اقتصادی صنعت ورزش با کاربرد شبکه‌های اجتماعی با رویکرد طرح‌های ترکیبی و مدل سازی ISM (مدل‌سازی ساختاری تفسیری ) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 71-86]

  • منوچهری نژاد، محسن ارائه مدل توانمندسازی منابع انسانی بر مبنای فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادارات کل ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 84-97]

  • مهری، آمنه تحلیل گفتمان ورزش زنان در ایران [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 19-1]

  • موذن جمشیدی، میرهادی رابطه بین سبک دلبستگی روزنامه نگاران و خبرنگاران نشریات ورزشی با اشتیاق شغلی و حضور غیرمولّد: نقش تعدیلگری سرمایه اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 13-29]

  • مومنی فر، فهیمه اعتباریابی ابزار شاخص‌های اخلاق رسانه-ای در برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 30-20]

ن

  • نامدار جویمی، احسان بررسی رابطه وابستگی مشتری با نوآوری رسانه ورزشی: نقش تعدیل‌کننده فرهنگ‌سازمانی (رسانه‌های ورزشی در شهر تهران) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 15-29]

  • نامور، مجید تحلیل گفتمان سواد رسانه‌ای مربیان و بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران در دوران پاندمی کرونا براساس مدل ای سی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 48-63]

  • ندری، امیر ارزیابی محتوای برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای مرکز خوزستان [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 15-27]

  • نیری، شهرزاد مطالعه بازاریابی برندهای خدماتی ورزشی در اینستاگرام: مورد مطالعه مجموعه ورزشی انقلاب [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 28-40]

  • نیک پی مطلق بناب، ابراهیم طراحی مدل علی روابط سبک‌های رهبری و مدیریت دانش کارکنان با نقش میانجی پذیرش فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 109-121]

  • نیکنام شیری، زهرا تحلیل گفتمان ورزش زنان در ایران [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 19-1]

  • نوبخت، زهرا مقایسه پوشش رسا نه ای ورزشی زنان و مردان درپایگاه‌های خبری مجازی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 59-69]

  • نوربخش، پریوش طراحی مدل علی روابط سبک‌های رهبری و مدیریت دانش کارکنان با نقش میانجی پذیرش فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 109-121]

  • نوربخش، پریوش مدلسازی نقش صحه گذاری در وفاداری به برند ورزشکاران تیراندازی با میانجی گری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی (مورد مطالعه اسلحه والتر) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 58-69]

  • نوربخش، مهوش طراحی مدل علی روابط سبک‌های رهبری و مدیریت دانش کارکنان با نقش میانجی پذیرش فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 109-121]

ه

  • هاشمی ماد، رضا شناسایی مولفه‌های روابط عمومی مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌های آزاد اسلامی بر اساس روش دلفی فازی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 98-114]

  • هژبرنیا، زهرا ارزیابی محتوای برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای مرکز خوزستان [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 15-27]

  • هنری، حبیب بررسی میزان پایبندی داوران مجله‌های علمی – پژوهشی تربیت بدنی و علوم ورزشی به کدهای اخلاق داوری [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 1-11]

ی

  • یاراحمدی، جلال اعتباریابی ابزار شاخص‌های اخلاق رسانه-ای در برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 30-20]

  • یعقوبی، نور محمد بررسی رابطه وابستگی مشتری با نوآوری رسانه ورزشی: نقش تعدیل‌کننده فرهنگ‌سازمانی (رسانه‌های ورزشی در شهر تهران) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 15-29]

  • یکتایار، مظفر اولویت‌بندی شاخص‌ها و ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی در صنعت پوشاک و تجهیزات ورزشی ایران بر اساس مدل سلسله مراتب اثر [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 82-95]